sâmbătă, 22 decembrie 2012

Micro-revelionul presei(și bloggerilor)

    Aseară a avut loc petrecerea bloggerilor și a ziariștilor băcăuani initulată Microrevelionul Presei, organizată de către Marius Fundulea care a adunat mai mulți ziristi din Bacău. Am stat la masa celor de la Divanul Adblog cu OZN, Florin Popescu, Cristi Juverdeanu și restul bloggerilor, am baut un vin bun, am mâncat o alună, am schimbat o vorbă, după care am ieșit afară unde ne aștepta cazanul de vin fiert, și un mare porc la proțap care a fost foarte bun. Marius a organizat și o tombolă pentru cei prezenți cu multe premii oferite de sponsori. Printre acestea au fost trei coșuri ticsite cu preparate din carne, cârnați, salamuri, costiță, tot ce iți poftește inima, unul din ele fiind câștigat de Mihai Enășel, după au urmat niște vouchere la bowling/biliard/ping pong în Arena Mall, unul fiind câștigat de mine, și alte premii printre care două în bani, câștigate de colegii de la ziar Cristina și Auraș. Din șapte persoane care am fost de la ZDB, patru am plecat cu premii acasă.
    Inițial mă așzasem lângă colegii de la redacție fix langă fiind masa unde stătea, impreună cu unul din ștrumfii săi, domnul Răzvan Bibire care se pare că m-a recunoscut repede, la el pe blog nu avea idee cine sunt. Acesta a reușit să se facă de râs în fața foștilor săi colegi și s-a luat de mine că îl injur și îl ameninț pe internet, dar dovedește iar că are memoria scurtă și nu își amintește că el începea mereu. Nu știu, mie mi se pare ciudat ca la ~40 de ani să te țigănești cu persoane care sunt la jumătatea vârstei tale.
    În final mi-a spus că ăsta este ultimul avertisment care mi-l dă, stârnind hohote de râs la masa noastră. Avertisment la ce si de ce, tot nu m-a lămurit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu